120 bin kişi İSF efsane indirimine koştu

İstanbul Shopping Fest 6 Haziran Cuma akşamı Ortaköy’de yapılan muhteşem bir gösteri ve 7 Haziran Cumartesi gecesi Mall of İstanbul’da gerçekleşen efsane indirimle başladı.

Ortaköy’deki Water Rockets gösterisi İstanbullular’ı hayran bıraktı.

Mall of İstanbul’da ise tam anlamıyla “black friday” görüntüsü oluştu. AVM’de mağazası olan BMD markalarından 70 kadarının o geceye özel uyguladıkları kampanyalar ve gerçekten “efsane” nitelemesini hak eden indirimler sayesinde kasa önlerinde uzun kuyruklar oluştu, AVM girişinden koridorlara ve mağaza önlerine kadar yoğun bir yaya trafiği yaşandı. Kimi mağazalar kalabalık ziyaretçi kitlesinin yarattığı sıkışıklık nedeniyle geçici olarak kepenk kapattılar.

7 Haziran Cumartesi kapı girişinin 120 bin kişi olarak açıklandığı Mall of İstanbul’da BMD üyesi birçok markanın sahibi bizzat satış gerçekleştirdi.

Efsane indirim kurgusunda temel amaç, hazır giyim, ayakkabı, elektronik, kozmetik, aksesuar vb. markalar ile yeme-içme sektöründeki markaların belirli sayıda ürününde müşterilerin klasik indirim oranı beklentisinin dışında bir uygulama yapmak, klasik indirim kampanyalarının dışında bir heyecan yaratarak İstanbul’daki alışveriş algısına katkı sağlamak ve tüketicileri AVM’ye ve markalara çekmekti. 7 Haziran Cumartesi akşamı bu hedefe ulaşıldığını rahatlıkla söyleyebiliriz.

İstanbul ve Türkiye için çok değerli bir proje olan, Türk perakendesinin ve markalarımızın dünyada bilinirliğine katkı sağlayacak İSF’nin, bu yıl çok daha farklı bir heyecanla, tüketicilerden markalara, resmi kurumlardan sivil toplum kuruluşlarına kadar tüm ilgili kesimleri kucakladığına tanık olmaktan büyük memnuniyet duyuyoruz.

AYDINLATMA METNİ
VERİ SAHİBİ BİLGİ TALEP VE BAŞVURU FORMU
ÇEREZ POLİTİKASI