İstanbul’u festival havasına sokan Fashion’s Night Out markalara ilaç gibi geldi

Markaların dün geceki etkinlikte satışlarını yüzde 530’lara varan oranlarda  artırdıklarını bildiren BMD Başkanı Yılmaz Yılmaz:
 
İstanbul’u festival havasına sokan
Fashion’s Night Out markalara ilaç gibi geldi
 
Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Yılmaz Yılmaz, Türkiye’de ilk kez düzenlenen Fashion’s Night Out’un (FNO) beklenin de üzerinde büyük ilgi gördüğünü belirterek, “Markalarımız satışlarını yüzde 20-530 arasında artırırken, tüketiciyi harekete geçiren bu etkinlik perakende sektörüne ilaç gibi geldi” dedi. 
 
Yılmaz Yılmaz, FNO’nun ardından yaptığı değerlendirmede, ilk kez 10 Eylül 2009 tarihinde ekonomik daralmanın olumsuz etkisini kırabilmek için 13 ülkede düzenlenen etkinliğin İstanbul’da da büyük bir başarıyla yaşama geçirildiğini söyledi.
Vogue öncülüğünde düzenlenen Fashion’s Night Out’a BMD’nin büyük destek verdiğine dikkat çeken Yılmaz, New York, Paris, Londra ve Milano’nun ardından İstanbul’da da düzenlenen etkinlikte 570 markanın yer aldığını bildirdi. 
 

50 MİLYON DOLAR CİRO
Yılmaz, yaklaşık 1000 mağazanın tüketicilerin taleplerini karşılamaya çalıştığını ifade ederek,  6 saat içinde yaklaşık 50 milyon dolar ciro gerçekleştirdiğini vurguladı.
Moda ve perakende sektörünü canlandırmak amacıyla düzenlenen etkinliğin markalara ilaç gibi geldiğine işaret eden Yılmaz Yılmaz şöyle devam etti:
“Stilistler, tasarımcılar, modeller, oyuncular, spor ve cemiyet hayatından ünlü isimler dün gece Bağdat Caddesi, Nişantaşı ve İstinye Park’ta buluştu. Kamuoyunda büyük yankı uyandıran FNO, mağazaların satışlarında diğer günlere kıyasla önemli artış sağladı.
Marklarımız arasında yaptığımız değerlendirmede etkinliğin geçerli olduğu zaman diliminde yüzde 500’lere varan oranda arasında satışların arttığını gördük. Nişantaşı ve Bağdat Caddesi festival tadında bir gece geçirirken, etkinliğin başlama saatinde İstinye Park’ın giriş kapılarında yoğunluk yaşandı. Gördüğümüz ilgiden son derece memnunuz. Bu ve benzer etkinlikle İstanbul yaşamına renk katarken, kentimizin marka gücüne de katkı sunmayı sürdüreceğiz.”
 
BMD markalarının satışları zirveye çıktı
 
Marka     Artış oranı (yüzde)
 
1-Ramsey       530
2-Koton            519
3- Twigy           400
4- İpekyol         300
5- Nars             300
6- Penti              200 
7- Mavi              160
8- Derimod      155
9- CHO (Vepa 62 )80
10- Esse            50
11- Desa            40
12-New Balance 35
AYDINLATMA METNİ
VERİ SAHİBİ BİLGİ TALEP VE BAŞVURU FORMU
ÇEREZ POLİTİKASI